Una dintre surprizele ce și-a făcut apariția la Video Game Awards 2012 a fost prezentarea unui nou joc, The Phantom Pain, realizat de necunoscutul studio suedez Moby Dick Studio. Jocul a debutat prin intermediul unui trailer enigmatic, pe care îl puteți urmări în continuare.
Imediat dupa prezentarea trailerului, au început să apară și inevitabilele semne de întrebare legate de The Phantom Pain. Cum a reușit un studio necunoscut să primească ocazia de a-și prezenta proiectul de debut în cadrul unui show atât de important precum Video Game Awards 2012? Cine este Joakim Mogren, așa-zisul conducător al studioului Moby Dick? Pe ce motor grafic rulează The Phantom Pain și pe ce platforme va fi lansat jocul?
Lucrurile au început să devină din ce în ce mai clare atunci când reprezentanții celor de la Konami la VGA 2012, printre care și faimosul Hideo Kojima, au fost văzuți purtând tricouri cu The Phantom Pain și Moby Dick Studio. De asemenea, site-ul celor de la Moby Dick fusese înregistrat doar cu câteva zile înainte de evenimentul ce a marcat decernarea premiilor VGA 2012, iar personajul Joakim Mogren era cel puțin suspect („Joakim” este o anagramă a numelui Kojima, iar Mogren aduce aminte de Ogre, numele de cod al viitorului proiect demarat de vestitul game designer japonez).
Teoria conspirației a fost alimentată și de modul în care a fost realizat logo-ul The Phantom Pain, cu anumite lăcașe lăsate deasupra literelor, în care s-ar potrivi perfect un alt titlu: METAL GEAR SOLID V. De asemenea, în trailerul de mai sus, pot fi observate clar câteva personaje cunoscute ale universului Metal Gear, chiar eroul principal fiind foarte asemănător cu Naked Snake. Astfel, putem trage concluzia că The Phantom Pain nici măcar nu există (decât poate ca subtitlu), întreaga prezentare făcând parte dintr-o schema elaborată a celor de la Kojima Productions, menită să promoveze viitorul titlu al seriei Metal Gear Solid.
Și totuși, cum se încadrează recent anunțatul Metal Gear Solid: Ground Zeroes în această schemă? Kojima deja a anunțat că acest titlu MGS nu va juca decat rolul unui soi de prolog pentru viitorul Metal Gear Solid numerotat, supozițiile fiind alimentate și de una dintre liniile de text care-și făceau apariția în trailerul inițial pentru Ground Zeroes: „From FOX, two phantoms were born”. Știm deja că Metal Gear Solid: Ground Zeroes folosește motorul grafic FOX Engine, deci este foarte probabil faptul ca și The Phantom Pain/Metal Gear Solid V va utiliza aceeași tehnologie.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER